tisdag 1 augusti 2017

Ispremiärer!


Foto: ballongflyg i väst.

Augusti och dags för den där fina tiden på året när allt är ljust, framtiden ligger som ett oskrivet blad, förväntningarna byggs upp och alla möjligheter finns där att ta till sig av.

Ispremiär med andra ord. För DIF i kväll tisdag, för AIK o SSK i morgon onsdag.


Jag hade tänkt åka på DIFs men ... en inbokad luftballongflygning blev framflyttad på grund av vädret (osäkra prognoser) kommande dagarna så jag kommer vara i luften när DIF skrinnar in på isen.

Men! Jag kör lite egen ispremiär i morgon i stället med besök på DIF -träning och antingen AIK-träning eller deras ispremiär, vi får se vilket men först ut Djurgården. Mer om det då!

När det gäller bloggen så ... alltså jag vet inte riktigt vad och hur jag ska göra med den under hösten. Tänkte ha kvar den men själva formen för vad som skrivs och när... funderar jag fortfarande på. Lite för lätt att hamna i gamla spår också, plus de

t här med att jag ska jobba heltid med andra grejer också så jag funderar som sagt så får det bli lite som det blir.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Världens bästa reportage, personliga och initierade. Snälla fortsätt!

Marie Hallman sa...

Sverre: Åh tack du! Det värmer. Men vi får se vad det blir. något blir det väl men vad och hur ofta återstår att se :) kram och tack för de snälla orden.