tisdag 19 augusti 2014

"Vi försöker sätta vårat grundspel"

(Victor Ahlström gjorde två av SSK:s fyra mål mot Västerås. FOTO WWW.HOCKEYMEDMARIEHALLMAN.SE)

Vinst mot LHC, förlust mot AIK och nu oavgjort vid full tid, där det till slut blev förlust på straffar mot Västerås med 4-5.

Victor Ahlström stod för två av SSK:s fyra mål. Jag tog ett snack efteråt som ni kan höra om  ni klickar på klippet nedan.




Klippet går att se på dator men jag får det inte att funka i min mobil, vet ej varför får klura på det men tittar ni på mobil och inte får upp det så kan ni gå in på den här youtubelänken istället (jäpp jag har startat egen kanal på youtube!)

Jag tänkte testa lite olika grejer här på bloggen framöver - och här har ni en bandad intervju, men då jag inte har stativ och mikrofon till kameran än så får det bli ljud med lite bilder över. Som ett test till att börja med under försäsongen i alla fall.

Victor stod som sagt för två av SSK:s mål, först en reducering till 1-2 i första perioden och sedan ett mål som gav en tillfällig ledning i matchen 3-2 i början av andra. Jonas Engström stod för 2-2 målet 3,41 in i andra medan Jesper Frödén satte kvitteringen till 4-4 i pp, som kom 18.41 in i tredje perioden.

Lite mer om matchen i sig finns att läsa i inlägget längre ner.

Inga kommentarer: