torsdag 18 april 2013

Vinn biljetter till Hockeymatchen och Tre Kronor-Ryssland UPPDATERAD: ALLA BILJETTER SLUT NU

Jag jobbar ju för Falcon Hockeylegends också och har fått ett gäng sköna biljetter att tävla ut! Så ta chansen nu att spana in framför allt gamla sköna legender på Globen eller blivande hjältar i Jönköping.

Jag har 30 biljetter till "Hockeymatchen" om en vecka, 27 april på Globen, samt  två (obs endast 2) biljetter till Sverige-Ryssland i Jönköping om en vecka dvs 25 april att tävlas ut (svara bara på enkel fråga, se nedan).

Här har ni lite info om vad ni tävlar om:

Hockeymatchen spelas alltså lördagen den 27 april, på Globen, 20.00. Till detta har jag nu 30 biljetter att tävla ut men de flesta vill ju ha någon med sig så jag kör biljetterna två och två i första hand tänkte jag.

I "Hockeymatchen" möter OS-laget från 1994 ett gäng kändisar, som är förstärkta med stjänor.

OS-laget består av Peter Forsberg, Håkan Algotsson, Tomas Jonsson, Christian Due Boije, Patrik Juhlin, Leif Rohlin, Magnus Sigge Svensson, Roger Hansson, Håkan Loob, Fredrik Steillman, Stefan Örnskog, Niklas Eriksson, Daniel Rydmark, Jonas Bergqvist, Kenny Jönsson, Jörgen Jönsson, Challe Berglund, Andreas Dackell, Mats Näslund, Patric Kjellberg, Michael Sundlöv, Roger Johansson, Tommy Salo. Coach Curre Lundmark.

Kändislaget: Thomas Bodström, Pontus Kåmark, Andreas Dregen, Pelle Fosshaug, Bygglovs Matte, Mikkey Dee, Pelle Lidell, Linn Asplund, Nassim al Fakir, Olle Sarri, Erik Grönwall, Coach Hardy Nilsson.

Kändislaget ska enligt uppgift även förstärkas med spelare som: Tommy Söderström, Börje Salming, Nicklas  Lidström, Anders Masken Carlsson, Thomas Rundqvist med flera. Det är inte helt klart vilka som kommer där men det är namn som nämnts vara på väg in i alla fall.

På den här länken hittar ni ett inslag om matchen.

Jag har som sagt även två (2) biljetter till Sverige-Ryssland i Jönköping torsdag 25 april.


ÄR DU/NI SUGNA PÅ BILJETTER SÅ HÖR AV ER PÅ  mejl@hockeymedmariehallman.se med ditt namn och adress (måste vara med så jag kan posta biljetterna till vinnarna) och svara på frågan: Vem stod i mål när Sverige tog OS-guld 1994?

Skriv vilken match ni är intresserade av, så delar jag ut biljetterna - till de som svarat rätt - i den ordning som mejlen har kommit in. Först till kvarn alltså. Ös på nu!




1 kommentar:

Karolina sa...

Mailadressen funkar inte :'(