tisdag 29 november 2011

Sent om sider... DIF vs Modo och Växjö vs AIK

Det här kommer betydligt senare än jag hade tänkt mig men jag en reportageresa till Jönköping för Viasat tog så mycket längre tid än jag hade tänkt mig så ramlade in här på Hovet först halvvägs in i andra.

Jag lyssnade på radion såklart på väg hit och enligt den så hade DIF fyra klara målchanser men det var Modo som gjorde 3-0 p ett gäng kontringar på Djurgårdens målchanser. Galet



Just nu vilt kalabalik på isen, DIF har reducerat till 2-4 och det har slagits vilt vid vardera målet, Modo har haft 5 mot 3 i 1.28 och inbytte Tim Sandberg har räddat febrilt. Grymt bra kämpainsats här, för Modo har verkligen legat på för femman.

AIK är ner i Växjö.  Jag har bara hört att Victor Ahlström har fått ett mål bortdömt där och att matchen är lite sen på grund av en kastad banger. Hur som helst....

Jag är nu på Hovet så det kommer snack härifrån senare i kväll, ska försöka ringa AIK också men får jag inte tag på någon så följer jag upp det i morgon, onsdag.


Inga kommentarer: