onsdag 23 november 2011

AIK vs Timrå och Rögle vs SSK

AIK har hemmamatch i kväll tar emot Timrå. Det hade varit intressant att se Fredrik Linkan Bremberg i sin nya klubb men jag är ute på reportageresa hela dagen och kvällen så det blir ingen rapport från matchen. Jag ska försöka följa upp den i morgon torsdag istället. Reportaget handlar om en roadtrip med Örebro det kan ni se i tv 10 på fredag är det tänkt. Det kommer väl upp på viasats Facebook så småningom oxå. Jag är lite vilse här ute på roadtripen men SSK spelar ju också möter Rögle borta gäller samma sak för dem att jag försöker följa upp det i morgon torsdag

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, kollar du av skadeläget med SSK om du får chansen??

Marie Hallman sa...

anonym: fler som klev av med skador i går???

Domaren sa...

Fy fan va vidrig han är den smutsiga fegisen Jämtin.
Stäng av han på livstid.

Marie Hallman sa...

anonym: Jag har kollat några skador se inlägg

domaren: jag har inte sett smällen men jag har lite svårt för att vara så kategorisk