söndag 6 februari 2011

Johan Andersson knäskadad, riskerar missa derbyt


(Johan Andersson klev av med knäskada. Foto:www.hockeymedmariehallman.se/arkivbild)


Jag har lite snack med Pontus Sjögren och Oscar Steen från matchen. Men jag jobbade för Expressen på matchen och det snacket kan jag därför inte lägga ut förrän under söndagen, så det snacket kommer när jag har vaknat då.

En text som jag skrev Expressen ligger dock ute redan nu.
Den handlar om Johan Andersson som klev av med skada tidigt i andra.

Ni hittar den texten på den här länken.

Johan gick ändå hyfsat bra, haltade lätt men behövde i alla fall inte ha kryckor så det är bara för AIK att hoppas på det bästa.

Apropå skador så pratade jag lite med Josh MacNevin. Det var ju lite snack i veckan från andra om att han inte skulle hinna bli klar till derbyt men han log mest åt det och sa... "vi får väl se vem som har rätt men jag tror nog att jag kommer kunna spela då!"

4 kommentarer:

Lakritsbiten sa...

Här är rätt länk till Expressen:
http://hockey.expressen.se/elitserien/1.2319063/aik-stjarnan-klev-av-skadad

Marie Hallman sa...

Stefan: Ah tack! Vet inte vad jag lyckades göra när jag la in länken men nu har jag gjort om den nu ska det funka :0)

Anonym sa...

Vill passa att berömma Marie Hallman för den absolut bästa hockeybloggen i Sverige...och som en av dom bästa hockeyreportarna också i landet.

Kristian

Marie Hallman sa...

Kristian: tack! Det värmde verkligen!! :0)