torsdag 13 januari 2011

Två av tre

Två av tre 08-lag i hetluften i kväll, Djurgården tar emot Linköping på Hovet, SSK är i Timrå och möter just Timrå. AIK vilar, sedan ska de väl vara slut på alla konstiga små vilopauser i schemat för AIK (som spelar på söndag istället för lördag kommande helg, förvisso).

Jag har inte hunnit kolla upp läget i lagen, en och en halv timme i bilkö och lite strul innan satte stopp för det.
Men jag är på Hovet, skriver den matchen för Expressen. Kommer göra lite från matchen till bloggen - en del kommer upp i kväll efter matchen, en del kommer upp först i morgon.

Tack för tålamod!

3 kommentarer:

Erik sa...

Grymt bra liveblogg på expressen idag Marie. Mer sånt :)

Malin sa...

ooh jag kan knappt vänta på inlägg :D
Du skriver dom alltid så himla bra !
Bäst av alla faktiskt :)

Marie Hallman sa...

Erik: Tack!Jag tyckte i och för sig att det blev så få inlägg, men det hände ju inget! Så jag är glad att du gillade det ändå :0)

Malin Tack snälla, jag har världens bästa läsare. Är man trött och ledsen är det bara att tänka på er så orkar jag mer. Så tackför allt pepp!!