fredag 5 november 2010

DIF intervju kommer senare i kväll....

... jag har ju utlovat en Djurgårdsintervju också. Det är gjord men jag satt och ringde lite för mycket på olika saker och har kommit lite i tidsnöd tyvärr och kommer inte hinna lägga ut den än. Har lite kvar att skriva rent på intervjun och kommer göra det senare i kväll.

Ber om ursäkt för att det drar ut på tiden när jag nu hade lovat men jag måste iväg på en annan grej nu. Så Djurgårdsintervjun kommer att komma men sent, sent i kväll. Sorry för det. Och tack för tålamod alla snälla läsare!!

3 kommentarer:

lan-kan sa...

Sluta be om ursäkt :)

Marie Hallman sa...

lan-kan: oki... det är mest för att jag blir lite arg på mig själv. Men nu är artikeln ute :)

Anonym sa...

Säga vad man vill , men Owuya är inte en bra målvakt. Jag säger det utan att skämmas och kommer inte ens ta tillbaks det under pistolhot

Vi har Sveriges sämsta målvaktspar

När folk skriver att han har räddat oss många matcher så har hela laget jobbat som bålgetingar runt kassen för att hjälpa Owuya.
Returer och hans osäkerhet lyser igenom varje match. Behöver man göra detta varje match som utespelare så är det svårt att bygga någonting framåt. Alla som har spelat hockey , oavsett nivå vet vilken betydelse målvakten har. Jag tror inte en sekund att Owuya eller Ridderwall står och sover i målet eller spelar på halvfart men tyvärr räcker dom inte till. Många utespelare som är under all kritik också , men så länge jag har spelat vet jag att man bygger spelet/laget/ bakifrån och jobbar därifrån. Där har DIF ett stort problem