söndag 31 oktober 2010

AIK och DIF....var god dröj...till i kväll! Uppdaterad :)

 Jag brukar ju följa upp de matcher som jag inte har varit live på dagen efter men nu har jag med väldigt kort varsel blivit inringd av Expressen att åka på fotboll i Gävle.

Är glad för det men var lite osäker på om jag skulle hinna med några uppföljningar men hockeyspelare är så otroligt snälla att ha att göra med. Så jag har fått boka en i AIK och en i DIF som har lovat ha telefonen på i kväll så vi kan göra intervjuerna när jag är klar med all fussball här i Gävle.

Så det kommer, snaaaaaart. Ska nu äntligen skriva ut intervjuerna....  KLART!

5 kommentarer:

Eric sa...

Tycker fan lite synd om dig som ska behöva titta på skitmatcher hela tiden istället för att använda din kunskap (som är riktigt bra) på bra matcher och bra lag.

Nej, synd att du inte kunde varit på Hovet igår och tittat på ett riktigt lag och Råsunda idag istället för Gävle. Men imorgon hoppas jag vi får se dig på hovet? :>

Anonym sa...

Hovet igår? Där spelade väl aik och ska inte blandas ihop med "bra" lag ;) haha

Grymt jobb du gör Marie!
Borde skicka hink som tifo gruppen gör på matcherna som går till dig så du kan göra mer intervjer om 08 lagen, dom som sponsrat med mest får mest artiklar! :)

DIF Stockholms Stolthet!

Anonym sa...

Eric: Det är ett tag kvar till första april..

Anonym sa...

Erik menade givetvis Linköping.

Marie Hallman sa...

Eric: Jo jag ska dit. Blir intressant.

DIF Ja ha ha det vore ju praktiskt he he