torsdag 6 maj 2010

Silly season DIF: " Jag väntar på Detroit"


(Danne på resa med Detroit i Globen i höstas. Foto: www.hockeymedmariehallman.se/arkivbild)

Det har ju varit en del skriverier om Danne Larsson och en massa rykten hit och dit om såväl AIK som DIF, SSK med flera.

Jag blev lite förvånad när jag såg det där, då den Daniel som jag känner brukar säga att han vill kämpa på där borta.

Eftersom Danne är lite svår att nå precis just nu, han åker med Detroit som någon slags backup under slutspelet, så har vi mejlats.

Och när jag frågade om det var så att han - med tanke på de rykten som har varit - hade gett upp sin dröm om NHL och var på väg hem till es och fick jag det här svaret:

" Nä jag har inte gett upp nån NHL- dröm. Jag väntar på Detroit, på vad dom har att komma med för nästa säsong. Jag har inte funderat i dom tankarna än eftersom jag väntar och ser vad Detroit vill först."

Så, där är läget just precis nu. Bara så ni vet.

Vi har bestämt att vi ska försöka få till en längre intervju men när det blir, beror lite på hur Danne har det med sina resor. Ni får hålla utkik efter det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Då blir det Tellan! Är helt säker.
Tack Marie

Marie Hallman sa...

Anonym: Ah, det var du som sa det inte jag. Tellan är rätt dyr så säker skulle jag inte våga vara, måste erkänna att jag har lite dålig koll på Tellanläget för dagen. Ska försöka hinna lyssna runt lite.