torsdag 8 april 2010

Väldigt sent men...

... dock. Hade tänkt lägga ut en länk till hockeyligans webbtv innan kvällens matcher men glömde alldeles bort.

Men klickar ni här så hör ni en intervju med mig där jag tippar att Djurgården skulle vara både fysiskt och därmed även psykiskt starkare än Linköping och därmed vinna matchen i Globen och som det verkar på rapporterna där borta får jag rätt.

Alltid trevligt det, men allra roligast.... SM-FINAL i Stockholm!

Om det inte årets ras inträffar i Globen så blir det så. Så jävla roligt, tycker jag som följt Stockholmshockey även under de tunga åren. Men mer om det senare, nu ska jag försöka ta mitt uppdrag här i Tälje för TT i hamn först.

3 kommentarer:

Stefan sa...

Man känner en enorm stolthet över vad DIF har presterat så här långt. Och nu kände man igen Tjärna igen. Han var grymt bra.

Jimmie sa...

OJ OJ!

Marie Hallman sa...

Stefan coh Jimmie: woooohooooo :D!