lördag 12 december 2009

Derby!

Jag brukar inte gilla de här derbyna och i dag känns det värre än vanligt. Jag önskar tre poäng åt vardera laget, till Djurgården för att Stockholm behöver ett lag i toppen och tre åt SSK då de ligger skrynkligt till och verkligen behöver en liten uppåtkick inför uppehållet för att inte januari ska bli en enda lång pina.

Startmålvakter enligt ligan: Stefan Ridderwall i DIF och Björne Bjurling i SSK.

DIF kör i rött och SSK i vitt och jag har fan ont i magen för den här matchen,

Helvete att lagen inte kan ligga i topp båda två.

Men nu är det som det är, Snack kommer från båda lagen senare i kväll.

3 kommentarer:

Difaren sa...

Det finsn bara ett lag och det är DJURGÅRDEN =) va är det å tveka om???

Marie Hallman sa...

Difaren: Ha, ha, du vet ju att jag håller en tumme för alla 08-lagen. Jag är mer hockey än lagmänniska :)

Anonym sa...

DIF alltid versaler