tisdag 7 juli 2009

Lite off topic men..

... jag tänkte bara förvarna att bloggen kommer vara lite oregelbunden de närmsta dagarna. Lite meck med bredband och så men vi får se. Kan gå att skriva eller så går det inte eller så går det i bland. Får se. Men senast söndag så är jag online igen.

Ja just ja. Borde kanske kommentera att Andreas Engqvist åkt till Montreals conditioning camp (stod rookiecamp först men det är alltså ett conditioning camp) men jag har varit lite off i kväll med och har inte så mycket att tillägga i ämnet än. Vill snacka lite med "Ante" och/eller hans agent först. Om jag får tag på någon av dem och bredbandet är med mig så kommer det snack här på bloggen lite senare.

EDIT: Och nu har jag pratat med agenten, Peter Wallén, se inlägget ovanför här.

2 kommentarer:

Timmy sa...

Vore FRUKTANSVÄRT om Andreas lämnade. Belys situationen så gott du kan, Marie. Killen är vår framtid, Linkan var vår nutid.

En jävligt äcklig sommar.

marie hallman sa...

Timmy. Andreas lämnar INTE nu, ska precis lägga in ett inlägg om det här ovanför!